HTML

Friss topikok

  • Vioricagirl: Megérkezett a nyeremény hozzám is, ismételten köszönöm! Most is azon hallgatom a zenéket! :) (2009.12.10. 22:07) Eredményeket mondunk!
  • TENGERPICI: A jövő latolgatása sokak számára csak lehetőség,blöff,vagy csak egyértelmű haszonszerzés. Pedig cs... (2009.12.02. 21:06) A jövő emlékei
  • laciknes: ja, laciknes.blog.hu Üdv Laciknes (2009.11.24. 19:50) Vége
  • drina78: Kedves őzikelány, a sors engem is megvert ezzel a betegséggel, de harcolok ellene, nem érdekel, h... (2009.11.23. 16:12) A jövő emlékei
  • Frucsasz: Faszikám, neked fogalmad sincs, mi az a rákenroll...Elárulom, a Slayer nem az. De ügyes vagy, az o... (2009.11.23. 08:05) Rákenroll a jövőből, faszikáim

Jövő latolgatás

2009.11.22. 19:51 Skywalker_d (törölt)

Egy ilyen pályázat féleség van most a Blog.hu-n így aztán most leírom hogy én hogyan látom a különböző alanyok jövőjét:

- A világ: szerintem az univerzum nem fog elpusztulni a következő 6 milliárd évben. Én legalábbis ebben vagyok a legbiztosabb. Szerintem az emberiség az egyetlen intelligens faly az univerzumban, aki majd elfoglalja galaxisát.

- A föld: Szerintem az emberiség hamarosan teljesen el fog válni a természettől, vagyis szerintem óriási üveggömbökben élünk majd, amik ilyen gombához hasonlóan egy lábon állnak majd, és úgy lesznek kialakítva, hogy a nap alájuk, vagyis az ilyen gombavárosok alá tudjon sütni, hogy ezzel az alattunk lévő élővilágban ne tegyünk kárt. A másik dolog, hogy szerintem sokminden nem fog ezen kívül változni.

- Az emberiség. Szerintem 200 éven belül megszületnek az olyan emberek akik a mi testünknél jóval erősebb anyagból vannak. A köznyelv ezeket robotoknak hivnák, én egy valami miatt nem mondom ezt: Az az hogy szinte tökéletesen ugyanolyanok lesznek mint az emberek, csak fejlettebbek, jobb anyagból készülnek majd, és nekik is lesznek érzéseik. Ezért én úgy gondolom hogy egy olyan valami amely emberi érzéseket tárol magában, csak éppen könnyen ellenál az űrben lévő nyomásnak, nem kell lélegeznie, agya egy hatalmas háttértár lesz, és ha leesik egy 50 emelet magas helységről, a betonnak több baja lesz, mint neki. + nem betegednek meg, és milliószor gyorsabban kiszámolnak bármilyen képletet, mint a legjobb ember. Én ezt inkább evolúciónak nevezném. Szerintem nem klónozni kéne magunkat, hanem a puha izomzatunka titániummal, és egyéb hasonló anyaggal kéne helyettesítenünk, és amnézia és átlagos felejtés helyett ott lesz egy hatalmas háttértár a fejükben. Ha nem ez fog történni akkor szerintem ezen a bolygón fogjuk végignézni ahogy néhány milliárd év múlva felrobban a napunk.

- Személy szerint az én sorsom még mindig egy burjánzó lombkoronához hasonlítható, azaz nagyon sok felé elágaznak még az utak.

- Informatika: Szerintem a számítógépeket a fejünk fogja leváltani, mikor kifejlődik majd a műagy tele processzorokkal és háttértárakkal, és mint mondtam ez is az evolúcióhoz tartozik.

"további történeteket olvashatsz a jövőből a A Jövő Emlékei blogon"

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ajovoemlekei.blog.hu/api/trackback/id/tr781545103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása