HTML

Friss topikok

  • Vioricagirl: Megérkezett a nyeremény hozzám is, ismételten köszönöm! Most is azon hallgatom a zenéket! :) (2009.12.10. 22:07) Eredményeket mondunk!
  • TENGERPICI: A jövő latolgatása sokak számára csak lehetőség,blöff,vagy csak egyértelmű haszonszerzés. Pedig cs... (2009.12.02. 21:06) A jövő emlékei
  • laciknes: ja, laciknes.blog.hu Üdv Laciknes (2009.11.24. 19:50) Vége
  • drina78: Kedves őzikelány, a sors engem is megvert ezzel a betegséggel, de harcolok ellene, nem érdekel, h... (2009.11.23. 16:12) A jövő emlékei
  • Frucsasz: Faszikám, neked fogalmad sincs, mi az a rákenroll...Elárulom, a Slayer nem az. De ügyes vagy, az o... (2009.11.23. 08:05) Rákenroll a jövőből, faszikáim

Rákenroll a jövőből, faszikáim

2009.11.21. 10:38 Séró Báró

Ez egy elég hülye játék rengeteg általános iskolás sztorival meg minden, gondoltam, ennél én már csak jobbat írok, nem? Há nesztek...

Szal 2010. április 29. egy nagyon gépolaj nap - napolaj gép lesz, a Slayer fog koncertet adni, és én ott leszek. Ne kezdjetek el keresgélni, nincs ilyen koncert dátumuk, én egy helyi kis koncertre gondoltam, amin csak én és a haverjaim vesznek lesznek ott. Előzenekar: Judas Priest vagy Anthrax, még nem döntöttem. Lehet, hogy mindkettőt elhívom, ha már egyszer be szeretnék szüntetni a Szigetet, de ha lenne sem biztos hogy eljönnének/meghívnák őket.

Ha kíváncsi vagy, a többi lúzer hogy látja a jövőjét, kattints a Jövő emlékei blogra.

Rákenroll faszikáim!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ajovoemlekei.blog.hu/api/trackback/id/tr361541305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

drina78 2009.11.21. 13:04:27

Há nem lett jobb faszikám...

Vannak itt sokkal jobbak is.
Nem a magaméra gondolok, de azért énnél még az is egy fokkal jobb.
Remélem mások is egyetértenek velem.

Pá faszikám!

drina78 2009.11.21. 13:05:40

Ráadásul faszikám nyerni úgysem fogsz, mert elfelejtetted elolvasni a játékszabályokat.

Frucsasz 2009.11.23. 08:05:38

Faszikám, neked fogalmad sincs, mi az a rákenroll...Elárulom, a Slayer nem az.
De ügyes vagy, az ork vizsgán átmentél, mert már legalább két ember vérnyomását feltoltad a szándékosan provokatív és lenéző bejegyzéseddel. Nem baj, ilyen is kell, már csodálkoztam volna, ha nem jön egy ork sem.
süti beállítások módosítása