HTML

Friss topikok

  • Vioricagirl: Megérkezett a nyeremény hozzám is, ismételten köszönöm! Most is azon hallgatom a zenéket! :) (2009.12.10. 22:07) Eredményeket mondunk!
  • TENGERPICI: A jövő latolgatása sokak számára csak lehetőség,blöff,vagy csak egyértelmű haszonszerzés. Pedig cs... (2009.12.02. 21:06) A jövő emlékei
  • laciknes: ja, laciknes.blog.hu Üdv Laciknes (2009.11.24. 19:50) Vége
  • drina78: Kedves őzikelány, a sors engem is megvert ezzel a betegséggel, de harcolok ellene, nem érdekel, h... (2009.11.23. 16:12) A jövő emlékei
  • Frucsasz: Faszikám, neked fogalmad sincs, mi az a rákenroll...Elárulom, a Slayer nem az. De ügyes vagy, az o... (2009.11.23. 08:05) Rákenroll a jövőből, faszikáim

Nem tudhattam

2009.11.20. 23:59 joco78

Azt mondták, nem tud meghibásodni.

Tegnap is rakoncátlankodott, lejátszás közben furcsákat művelt. Először csak villogott a kijelző, aztán mire odanéztem, mintha nem is történt volna semmi.

Kikapcsoláskor szokás szerint a dátumot mutatta. Ekkor még nem esett le a tantusz.

Amúgy is rákaptam a projektoros házi vetítésekre. Lehetőség szerint maradok az igazi mozinál, — de itthon, négy fal között is lehet csodákat művelni. És akkor jött ez a Blu-ray lejátszó. Ezzel aztán messze a DVD minőség felett vagyunk, a képfelbontás mostantól nem akadály.

Novemberben még azt gondoltam, írok egy jó kis reklámcikket, arra majd biztosan harapnak. Könnyűszerrel megnyerem a lejátszót, aztán már mehet is a minőségi házi mozizás.

Később mégis elbizonytalanodtam. És mi van, ha mégsem én nyerek? Aztán itt ülök lógó orral a monitorom előtt, olvasgatom a saját írásomat és közben arra gondolok, milyen jó is annak a valakinek, aki a SONY ketyerét megnyerte helyettem.

Kell itt nekem sorozattól függeni.

Gondoltam, elég lesz, ha csak egy picit nézek belőle. Erre az első rész bőven megfelel, abba úgy is beleadnak apait-anyait. Aztán már hozzá is tudok szólni. A múltkor is társaságban voltam, és csak pislogtam, hogy ki az a Jack Bauer.

Ezzel a sorozattal viszont rendesen ráfaragtam. A jövő emlékei gyorsan elérte a célját — muszáj a következő részt is megnéznem. Minél több infót tudok meg az epizódokból, annál kevesebbet értek az egészből. Igazi kirakós játék, ahol egyelőre még az se biztos, hogy jó oldalával pakolom a puzzle-t. Mindeközben az izgalomtól már tövig rágtam a körmömet.

A filmbéli dátum meg egyre csak jön-jön-jön.

Hoppá, — Hiszen ma lenne az a nagy nap!

Tegnap, mikor a lejátszó ezt a villogást csinálta, még egyáltalán nem volt gyanús. Ahogy ott ültem a távvezérlővel a kezemben, a Blu-ray kijelzője baljósan föl-alá villogott, én meg azon agyaltam, mi az, ami nem stimmel.

Tegnap 28-a szerda volt, ma meg csütörtök. — Ha innen nézem, akkor úgy tűnik, minden OK. Az ablak tele esőcseppekkel, a fene se gondolta, hogy ilyen idő lesz. A rádióban a hírek a szokásos: túlteljesített, még nem találják, eltemette, újraélesztette, kihirdette, megmentette, visszafogta, előre jelezte.

Előre jelezte?” — Ez az!

Fél évvel ezelőtt novemberben, amikor azt a blogos bejegyzést írtam, még nem tudhattam, hogy a megnyert lejátszó mára önállósítja magát. És most már nem csak a kijelzője, hanem a vetített képe is a mai dátumot villogtatja hatalmas számokkal: 2010. ÁPRILIS 29.

Én ezt nem értem.

 

További történeteket olvashatsz a jövőből a A Jövő Emlékei blogon.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ajovoemlekei.blog.hu/api/trackback/id/tr471540980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása